YLEISET TOIMITUSEHDOT

Sisältöluettelo

Yleiset ehdot
Toimitukset
Asiakastiedot ja tietosuoja
Maksutavat ja maksaminen
Palautukset ja peruutAukset
Reklamaatio
Yleistä palautuksiin liittyen
Yhteystiedot

1. Yleiset ehdot

Näitä ehtoja sovelletaan Rekevi Oy:n (Y-tunnus 3399802-2) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Rekevi Oy:lla on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa Rekevi Oy:n jäljempänä ( Kissful.fi ) kotisivuilta. Jos Sinulla on kysyttävää ehdoistamme tai palveluistamme, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@kissful.fi

Yleisiä ehtoja (ja muita ei-sopimusperusteisia suhteita, jotka liittyvät niihin) säädellään ja tulkitaan Suomen lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaana hyväksyt Suomen oikeuslaitoksen yksinomaisen toimivallan kiistojen ratkaisussa, joita voi syntyä näitä yleisiä ehtoja tulkitessa. Rekevi Oy ( kissful.fi ) ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisen esteen sattuessa Rekevi Oy ( Kissful.fi ) voi lykätä tuotteen toimitusta tai peruuttaa koko tilauksen maksamalla asiakkaalle takaisin mahdollisesti suoritetun kauppasumman. Ylivoimainen este voi olla muun muassa viranomaisen toimenpide, tekninen vika, toiminnan keskeytyminen onnettomuuden seurauksena, yleisen liikenteen tai energianjakelun keskeytys, työselkkaus tai muu vastaava yhtä merkittävä ja epätavallinen syy, jota Rekevi Oy ( Kissful.fi ) ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon ja jonka seurauksia se ei kohtuudella ole voinut välttää. Rekevi Oy ( Kissful.fi ) on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

2. Toimitukset

Toimitus on ilmainen ellei asiakas valitse kassalla maksullista toimitusvaihtoehtoa. Toimitamme verkkokaupan kautta tilatut tuotteet Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin.

Näet saatavilla olevat toimitustavat kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Postikulut ovat 9,90 euroa riippumatta tilauksen koosta (paitsi jos asiakas valitsee tilausvaiheessa maksullisen lisäpalvelun), meillä ole pientilausrajaa! Jos asiakas kuitenkin valitsee tilatessaan erillismaksullisen kuljetuspalvelun/toimitustavan, ei toimitusmaksua palauteta asiakkaalle mahdollisen palautuksen yhteydessä.

Pidätämme oikeuden asiakkaan tilausten yhdistämiseen, jos asiakas tekee useita erillisiä tilauksia. Jos asiakas haluaa järjestää tilauksen toimituksen myöhemmäksi tai jos tilatut tuotteet tulee toimittaa eri aikaan, tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme etukäteen tai heti tilauksen jälkeen.

Emme pysty takaamaan toimitusta valitsemaasi pakettiautomaattiin – erityisesti ruuhka-aikoina Postin/Matkahuollon pakettiautomaatit täyttyvät nopeasti. Jos valitsemasi automaatti on täyttynyt, Posti/Matkahuolto ohjaa lähetyksesi seuraavaksi lähimpään vapaana olevaan automaattiin/toimipisteeseen.

Yleistä toimitusajoista

Tilattavat tuotteet tulevat suoraan toimittajalta ulkomailta, tilauksen kesto on 1 – 2 viikkoa. Postin mahdolliset viivästykset vaikuttavat yleensä enemmän kirjetoimituksiin emmekä valitettavasti pysty vaikuttamaan Postin toimintaan. Ruuhka-aikoina, kuten joulukuussa, voi toimitusajoissa olla muutamien päivien viiveitä. Toimitamme kaikki keskikokoiset ja isot tilaukset Postipakettina tai Matkahuollon pakettina ilman lisämaksua.

Viivästynyt toimitus?

Me emme valitettavasti pysty ennakoimaan tai millään tapaa vaikuttamaan Postin tai muun kuriirin toimintaan. Viivästykset ovat harvinaisia, mutta jos tarvitset vaatteet tärkeää tapahtumaa varten, suosittelemme varaamaan tuotteen hyvissä ajoin ( 1 viikko ) toimitusta varten.

Jos tilauksesi toimitus on viivästynyt yli 30 arkipäivää odotetusta toimitusajasta (katso toimitusajat), pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tehdä katoamisilmoituksen ja selvityspyynnön. Toimituksen viivästyminen on harvinaista, joten tutkimme kaikki viivästymiset ja katoamiset yksityiskohtaisesti. Kaikista petosepäilyistä olemme yhteydessä poliisiin.

3. Asiakastiedot ja tietosuoja

Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Lue lisää osoitteesta www.kissful.fi/tietosuojaseloste. Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu Rekevi Oy:n ( Kissful.fi ) asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Henkilötunnusta ei tallenneta rekisteriimme. Rekevi Oy:lla ( Kissful.fi ) on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Kun asiakas tekee ensimmäisen tilauksen Kissful.fi -verkkokaupassa, luodaan hänelle automaattisesti asiakastili, jos hänellä ei vielä ole sellaista. Asiakastilin kirjautumistiedot lähetetään sähköpostitse asiakkaalle. On asiakkaan vastuulla pitää huolta kirjautumistiedoista.

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin, tarkistaa itseään koskevat tiedot ja pyytää tietojen poistamista ottamalla yhteyttä Rekevi Oy:n ( Kissful.fi ) asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@kissful.fi. Täydellinen tietosuojaseloste löytyy osoitteesta www.kissful.fi/tietosuojaseloste.

Asiakkaalle lähetetään ostamisen jälkeen tuotearvostelupyyntö. Arvostelupyyntöön vastaaminen on vapaaehtoista. Pyyntö sisältää ainoastaan asiakkaan jo ostamia tuotteita. Arvostelun yhteydessä ei näytetä julkisesti asiakkaan yhteystietoja ellei asiakas niin itse valitse. Rekevi Oy ( Kissful.fi ) käyttää arvosteluiden kautta kerättyjä tietoja asiakaskokemuksen, tuotevalikoiman ja palveluiden kehittämiseen.

Kissful.fi -sivustolla käytetään evästeitä (eng. Cookies), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Kissful.fi -sivustolla evästeiden tehtävä on helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka Rekevi Oy:n verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Lue lisää eväisteistä tietosuojaselosteestamme.

4. Maksutavat ja maksaminen

Meillä voit maksaa verkkopankilla, debit- tai luottokortilla, laskulla tai osamaksulla Klarnalla joka on yhteistyössä pankkien kanssa ja Paypal. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana maksuissa näkyy Klarna jos olet valinnut sen maksutavaksi. Useimmista maksutavoistamme ei koidu asiakkaalle lisäkuluja. Yleiset lainaehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) löydät tästä linkistä ja lisätietoa kaikista maksutavoistamme löydät täältä.

Jos sinulla on kysyttävää maksutavoistamme tai laskustasi, pyydämme ottamaan yhteyttä Avardan asiakaspalveluun tästä linkistä: http://www.klarna.fi

Tilaajalahjat / Alennukset

Alennuskoodit on rajattu yhteen kappaleeseen per tilaus, ellei erikseen ole muuta mainittu. Alennuskoodia ei voi myöskään käyttää tilatessa jo valmiiksi alennettuja tuotteita, ellei erikseen ole muuta mainittu.

Jos lahjatarjouksessa tarjottu tuote loppuu meiltä varastosta kesken kampanja-ajan, voimme muuttaa ilman ilmoitusta lahjan johonkin toiseen samanarvoiseen tai arvokkaampaan lahjaan.

Jos tilaukseesi sisältyy lahjatarjous/alennus, joka edellyttää tiettyä ostosummaa, tulee edellytyksen täyttyä myös mahdollisen palautuksen jälkeen, jotta asiakas on oikeutettu tilaajalahjaan/alennukseen. Jos asiakkaan tilauksen arvo on mahdollisen palautuksen jälkeen vähemmän kuin lahjaan/alennukseen oikeuttava summa, poistetaan alennus tilauksestasi ja se vähennetään Sinulle maksettavasta hyvityksestä / lisätään laskulle. Lisäksi: jos asiakkaan tilauksessa on tilaajalahja, jolla ei ole tiettyä ostorajaa ja asiakas palauttaa koko tilauksen, tulee myös lahja palauttaa.

5. Palautukset ja peruutukset

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty eikä käsitelty, voit perua tilauksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruaksesi tilauksesi. Jos tilauksesi on jo otettu käsittelyyn, ei sitä luultavasti voida enää perua. Varmistathan asian asiakaspalvelustamme.

Kaikissa tilauksissa on voimassa kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita.

Asiakkaan tulee lähettää palautettava tuote tai ilmoittaa meille palautuksesta 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Emme hyväksy myöhästyneitä palautuksia. Emme kuitenkaan edellytä asiakkaalta ilmoitusta palautuksesta – oikein täytetty palautuslappu katsotaan riittäväksi palautusilmoitukseksi.

Palautuksesta veloitamme asiakkaalta jälkikäteen 5,99€ palautuskulun – mahdollisen vaihtotilauksen tapauksessa palautuskulua ei veloiteta. Vaihtotilauksen voit tehdä itse verkkokaupan kautta – otamme uuden tilauksen automaattisesti huomioon vaihtona.

Lue lisää palautusehdoista.

Yleistä tietoa palautuksista

Palautettavien tuotteiden täytyy olla jälleenmyyntikelpoisia ja täysin samassa kunnossa kuin tuotetta vastaanottaessa. Emme hyväksy käytettyjä tai vaurioituneita tuotteita palautuksena. Vaatteita voi sovittaa päälle (pois lukien hygieniatuotteiksi luokiteltavat tuotteet) menettämättä palautusoikeuttaan, mutta tuotetta ei voi ottaa käyttöön ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä.

Huom: Asiakkaan tulee pyytää postivirkailijalta kuitti palautuksestaan. Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa kuriirilla, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on palautuksen yhteydessä kuriirilta ( esim. posti ) saatu kuitti, jolla korvausta voidaan hakea. Jos kuittia ei ole, on palautus asiakkaan vastuulla.

Noutamattomat lähetykset ja kohtuullinen käyttö

Noutamattomat tilaukset aiheuttavat aiheettomia käsittely- ja toimituskuluja Rekevi Oy:lle ( kissful.fi ), minkä vuoksi pidätämme oikeuden asiakastilin sulkemiseen. Pidätämme oikeuden asiakastilin sulkemiseen myös, mikäli asiakas tekee toistuvasti tilauksia, joista hän palauttaa joko kaikki tai suurimman osan tuotteista (kohtuullinen käyttö).

 

Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä palautuskuluja 15 euroa. Noutamattomien lähetysten palautuskuluja ei hyvitetä takaisin asiakastilillesi vaihtotilausta varten. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, lähettämisen, käsittelyn ja pakkaamisen todellisia kustannuksia. Posti ja muut kuljetusyhtiöt säilyttävät lähetystä vain yhden viikon postitoimipaikassa/pakettiautomaatissa, minkä jälkeen paketti palautuu noutamattomana takaisin meille. Muista siis noutaa tilauksesi ajoissa.

6. Reklamaatio

Kun vastaanotat tilauksesi, ole hyvä ja tarkista tilauksesi viipymättä. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee hänen ilmoittaa asiasta viipymättä Rekevi Oy:lle ( Kissful.fi ) joko sähköpostitse (asiakaspalvelu@kissful.fi ). Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ota yhteys Rekevi Oy:n ( Kissful.fi ) asiakaspalveluun korvaavan tuotteen saamiseksi ja tee asiasta heti vahinkoilmoitus lähetyksen kuljettajalle.

Kuinka teen reklamaation?

Mikäli tuotteessa on virhe, toimi näin:

Ongelman kuvaus. Kerro selkeästi, minkä takia tuote on mielestäsi viallinen ja kuinka ongelma tuotteessa tulee esiin. Käsittelyn nopeuttamiseksi ole hyvä ja liitä sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.
Kerro viestissäsi mikä on toiveesi viallisen tuotteen osalta.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

Yksittäisiä langanpätkiä, jotka ovat normaaleja tämän hintatason tuotteissa ja ovat helposti leikattavissa pois ilman tuotevauriota
Tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita (esim. herkkämateriaalisia kuten pitsi-/strassi-/paljettivaatteita on pesty käsinpesun sijaan pesukoneessa)
Tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita
Asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista
Normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esimerkiksi musta vaate laskee väriä ensipesussa tai uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi). Sovittamisen jälkeen ja ennen ensimmäistä käyttökertaa suosittelemme pesemään vaatteet samanvärisen pyykin kanssa, jotta mahdolliset pienet värijäämät poistuvat tuotteiden pinnasta.
Ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vaurioita
Hien yms. aiheuttamia vaurioita
Tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hankaus, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää riidanratkaisupalvelua (https://ec.europa.eu/odr).

Mahdolliset oikeuskiistat ratkaistaan Rekevi Oy:n ( Kissful.fi ) kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä kuluttaja-asiakkaalla on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Rekevi Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

7. Yleistä toimituksiin liittyen

Tilaukset lähetetään joko Suomesta Kajaanin varastolta taikka suoraan toimittajalta ( Kiinasta, Ranskasta taikka Espanjasta ), tuotteiden hinta sisältää 25,5% arvonlisäveron.
Tilaajan tulee olla 18-vuotias tai hänellä tulee olla huoltajansa lupa tilaamiseen.
Olemme yhteydessä poliisiin kaikista petosepäilyistä.
Tuotekuvat voivat poiketa hieman toimitettavasta tuotteesta.
Pidätämme oikeuden toimituksen lykkäämiseen tai perumiseen tilauksen saatavuusongelmien tai ylivoimaisen esteen (Force Majeure) vuoksi. Tilauksen peruuntuessa maksamme suoritetun kauppasumman asiakkaalle takaisin.
Lahjakortteja ei muuteta rahaksi
Tuotenimikkeisiin liittyvät nimet, kuvat ja muu materiaali ovat omistajiensa tavaramerkkejä/tekijänoikeuksin suojattuja
Emme vastaa Postin tai muun kuljettajan mahdollisista viivästyksistä.
Pidätämme oikeuden hintojen, toimitus- ja palautusehtojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta.

8. Yhteystiedot

Sähköpostilla asiakaspalvelu@kissful.fi

Jos Sinulla on kysyttävää tietosuojaan liittyen, voit olla yhteydessä sähköpostilla tietosuoja@kissful.fi .